søndag den 7. september 2014

Hallo-allo-llo



Her er så stille!! Og det er ikke fordi her ikke sker noget. Men hverdagen kører hurtigt afsted og der sker så meget nyt!

- Vi er flyttet i hus! Det er helt fantastisk fedt og vi er meget glade for vores hus. Ungerne trives, vi trives, men hold nu helt op det er et megaarbejde at indrette sådan et kæmpehus :-) Det tager tid!

- Det har været sommerferie! Der var ren afslapning, nydning af haven, hinanden, ungerne, leg, udflugter, god mad, besøg, lange aftener på terassen

- Så started hverdagen. Og nu med 1 SKOLEbarn!!! Shit det er vildt at min/vores førstfødte lille baby nu går i skole! Manden går på arbejde og lillemanden i vuggestue. Jeg går herhjemme som arbejdsløs og forsøger at få alle ender til at nå sammen mens jeg med lys og lygte leder efter et job med mit navn på

- Efter 7 sæsoners fravær har jeg nu (endelig) haft muligheden og modet til at genoptage mit badminton! Og jeg ELSKER det!!! Jeg er et stort smil og kan bogsatvlig talt ikke vente til jeg skal fasted til næste kamp. Det er fuldstændig vanvittigt, men jeg er så glad og det virker som en god social klub jeg har fundet mig! Det er MEGA FEDT!! 

Jeg har et håb om at jeg med kunstigt åndedræt kan genoplive bloggen lidt. Men det kræver lidt planlægning og mamge tanker om hvad jeg egentlig ønsker indholdet skal være...

3 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage og tillykke med huskøb. Må have været dejligt at få have og græs under tæerne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen Trine :-) Græd under fødderne er fantastisk :-D Elsker disse lækre sensommer dage :-) God weekend

      Slet
  2. Lyder spændende, må være fedt at slå sig løs med indretning på en masse kvm :D

    - Anne

    SvarSlet