torsdag den 25. oktober 2012

Jule-tingeltangel

Jep! Igår var der som bekendt 2 måneder til jul :) 

Mens vi smurte madpakker og gjorde os klar inden børnehave lagde Naja sig på gulvet og læste sine nye Rasmus Klump pixibøger for Bjørn <3


Efter at have afleveret Naja i børnehaven skulle jeg en tur i Rema1000 for at hente bleer (hold op sådan en bette gut bruger mange...). I Rema havde de fået en masse juleting frem :) Så jeg kom hjem med lidt gode ting, både til mig men også til Najas pakkekalender.
Limpistol med 20 limstifter, 4 x 50 manilamærker, pakke med 8 glitter limstifter,  bånd 4 ruller á 5 meter og nogle skum/glimmer stickers.
Har længe ville have en limpistol og i forhold til andet jeg har set på syntes jeg den her er ret billig -30kr!





 Dejlig gåtur hjem i skønt efterårsvejr!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar