onsdag den 3. juli 2013

Billeder fra en uge

I den forgangne uge har jeg været på den længe ventede Hamburg-tur. Det var en rigtig hyggelig tur, selvom man godt kunne have ønsket sig noget bedre vejr.
Den første collage er fra turen 


Da vi kom tilbage havde jeg er hyggelig formiddag i mine forældres have (på rov efter jordbær og rabarber).



Søndag formiddagkørte jeg sammen med en veninde til Svendborg for at opleve Kulinarisk Sydfyn. Det var en rigtig hyggelig tur (i klart bedre vejr) og vi fik set og smagt en masse lækker mad.

Hjemme igen hos familien stod den på fødselsdag for kæresten, der havde bestilt pulled pork. 
således tog den sig ud inden de 12 timer i stegesoen i ovnen
og sådan tager den sig ud dagen derpå i en madpakke til kæresten :-)
Idag startede jeg med en god lang løbetur i et forholdsvis roligt tempo

Herefter hurtig sammenbikset koldskål med bagte rabarber (leftovers fra gårsdagens dessert) og jordbær Mmmm

Vores hus er sat til salg og der er i denne uge en del fremvisninger så meget tid går med oprydning. Lille B vil gerne hjælpe, men det fører mest til at man finder underlige ting de særeste steder (og hvordan er det lykkedes sådan to rodehoveder som os at få et barn der så gerne vil rydde op????)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar