onsdag den 26. juni 2013

Det sprutter

Jeg har længe syntes at de her sprutter er så søde, men har bare aldrig fået taget mig sammen (da jeg holder mig væk fra ting der skal laves i dele og monteres...).
Jeg har fulgt denne opskrift på spruttegruppens hjemmeside. Dog er denne en stor udgave i dobbelt garn og nål 5. Resultatet er blevet ok, men jeg skal godt nok arbejde på min finish....

Denne her første udgave har jeg givet til Naja og hun blev sååå glad for den <3 den er nu med i børnehaven


I øvrigt vil jeg virkelig anbefale at hvis man har tid og lyst at man hækler sprutter til projektet. De bliver foræret til landets neonatalafdelinger hvor de er med til at skabe tryghed for de for tidligt fødte da deres fangearme minder om navlesnoren og derved giver dem fornemmelse af at være i livmoderen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar