fredag den 25. januar 2013

Bogudsalg

Jeg har vedtidligere udsalg hjembagt mange (MANGE) bøger fra biblioteket. Og idag var ingen undtagelse. 
Jeg stod derforklar på biblioteket kl 10 da de åbnede. Har aldrig været der fra starten før. Der var ret mange mennesker og ustyrlige mængder bøger. Jeg hastede til hylderne med børnebøger. Og her er udbyttet (på trods af god blitz er dur det bare ikke at tage billeder om aftenen)

Jeg kom hjem med 15 bøger for sølle 105 kr!! Det er jo så vildt. 4 Peter Pedal bøger, Pippi, Jørgen Clevin, Paddington, 3 pege/"ord"bøger til mindstemanden. Samt en enkelt bog til mig selv i form af Sif Orellanas "Greven, Kammerjunken og den dragende citronmåne" 
Min datter elsker at få læst bøger og efterhånden er hun så stor at hun også gerne selv vil kikke i dem. Indtilvidere har hun fået Pippi-bogen, Smølfe-bogen og en med kendte børnefigurer fra DR. Og hun er så glad for dem.
Resten tror jeg ikke hun/de får lige med det samme. Det er altid godt at have noget i baglommen ;)

Nu vil jeg rette min koncentration mod håndboldkampen :)

God aften derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar