mandag den 26. november 2012

Held i storskrald

I formiddags skulle jeg over til en veninde for at kikke på babytøj. Det er så dejligt (og godt for min pengepung) at supplere begge ungers garderobe med med aflagt tøj fra andre. De bruger jo sindsygt meget tøj! Og babyer slider jo slet ikke deres tøj, så for det meste er det jo superpænt tøj!  
Var lige nødt til at gå en lille omvej før for at få min lille (forkølede :( ) baby til at falde ordentligt i søvn. Og vupti kom jeg forbi en kasse med nogle fine ting i
Ved egentlig ikke hvad jeg skal bruge fadet til, men syntes det er pænt og enkelt.
Små skåle (i dette tilfælde en isasiet) er jeg bare helt vild med. Og måske denne i virkeligheden passer som "fad" til mit kaldendelys..?


Weekenden er gået med sygdom :( Og imorgen får jeg besøg til julebag/hygge af en dejlig veninde :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar