mandag den 26. marts 2012

Weekend og det færdige halsrør

Weekenden er nu nydt og desværre også ovre. Men min barsel er nu startet, så jeg behøver egentlig ikke længere at gå så meget op i ugedagene.
Lørdag bød for mit vedkommende på en venindes polterabend og søndag var vi til åbent hus i 2 forskellige huse. Bagefter nød vi det skønne vejr hos familien. 
Sidst på eftermiddagen var vi med til at sætte balloner op. Mikkel skulle med op, mens tussen og jeg blev på landjorden. Det var 2. gang hun med (1 gang har hun vidst været knap 1 år) og hun tog det bare så fint. Blev kun lidt forskrækket over larmen for brænderne, men hun fandt nu rimelig hurtigt ud af at hun ikke behøvede at være bange.
Vi kikker på ballonerne efter at de lettede og flyver afsted i det dejlige vejr



Idag fik jeg lavet mit halsrør færdigt :) Er egentlig ret godt tilfreds med resultatet, men kan også mærke at det er lidt svært at forholde sig til et halstørklæde her i fuld sol og 15 graders varme. Så den endelige prøve kommer det først til at stå når det igen bliver vinter. I får lige 2 billeder (et med og uden mig)

Farverne kommer altså overhovedet ikke til sin ret på de her billeder. Røret er hæklet sammen med koralfarve og den grønne er altså mere "frisk" i virkeligheden.

Idag har været en rigtig slap-af dag for mig. Jeg har ikke fået bedrevet en dyt (udover at lave en to-do-liste til mig selv) -men måske det er ok ikke at lave det store når man er på barsel?
Imorgen står den igen på hus-kik og det glæder jeg mig meget til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar