torsdag den 29. marts 2012

Farveblind??

Kan man blive farveblind af at have en datter? For lang lang tid siden var jeg til et lagersalg og købte lidt forskelligt neutralt(?) babytøj, enten til eget brug eller til barselsgaver. Det fandt jeg idag frem fra gemmerne for at få det vasket. Og lad mig bare slå fast at det vidst egentlig er rimelig tøset... Hmm jeg må vidst tage de kritiske briller på under den øvrige tøjsortering hvis det er en lillebror vi får...


De sidste par aftner har jeg brugt på at hækle en clutch a la denne. Mønsteret fik jeg ikke helt fod på så lavede et andet i stedet. Nu skal jeg bare have sat noget stof (og evt vlieseline) på indersiden og have den syet/hæklet sammen. Hyggeligt lille projekt selvom jeg overhovedet ikke aner hvad den skal bruges til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar