søndag den 4. marts 2012

Så skete det endelig....

Jep idag skete det endelig at jeg fik færdiggjort nederdelen med wienerlæg til Tussen. Det endte med en "snydeløsning" fordi de der læg simpelthen blev ved med at drille :( Derfor er det endt med 4 læg foran og 4 læg bagpå og ingen i siderne.
Så er næste projekt at få lavet en nederdel med wienerlæg til mig selv og min voksende mave.... Bom bom et projekt der gerne snart skal igang, hvis jeg skal nå at bruge det. 
Men men men der er også andre ting der trænger sig på... Blandt andet dette fine halsrør, set her. Det virker lidt omsonst nu hvor foråret lurer, men nu er garnet købt. Og jeg glæder mig til at hækle lidt igen. 
Som så mange andre har jeg erhvervet mig en krukke fra Søstrene Grene som jeg har planer om at forvandle, hvis og når det lykkedes kommer der sikkert et billede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar