søndag den 19. februar 2012

Verdens stærkeste pige

Forklædet er hjemmelavet og er egentlig ret godt tilfreds med resultatet. Efter det her billed er taget er der blevet tilføjet en lap, en knap foran og en bagpå.
Billedspam af den dejligste Pippi. 
Pippi klar til børnehavens fastelavn den 10.2.
 De følgende billeder er fra dagens tøndeslagning
Der slåes til tønden
Dag først bunden var gået ud af tønden slog Pippi resten ned (minus de to brædder som snoren sidder i) - Min stærke pige <3
Der ses til mens et par ihærdige børn forsøger at få de sidste 2 brædder slået ned (det tog sin tid)

Dagens udbytte beundres 
Hun er så stolt over at have slået hele tønden ned :)

De kreative udfoldelser har stået stille de sidste par dage. De der wienerlæg har lidt taget modet fra mig. Men nu har jeg besluttet mig for at "snyde" og på den måde få lavet Najas færdig. Og så gælder det min egen bagefter, som jeg håber at kunne lave uden snyd.

1 kommentar:

  1. ja hun var da den stærkeste af dem alle

    Stort tillykke med det til Pippi og hendes nok lige så stolte mor

    SvarSlet