torsdag den 20. juni 2013

Produktiv dag

Jeg syntes selv jeg har været produktiv idag :-) 
Jeg har lavet et par bukser til Bjørn i abestof. Og tanken er at jeg skal lave i hvertfald 2 par mere, fordi han simpelthen mangler tynde sommerbukser. Men jeg mangler at finde noget pænt stof. Faktisk syntes jeg det er svært at finde stof der er drenget og pænt samtidig....

Dagens andet projekt var denne taske til Naja som kan hænge om nakkestøtten i bilen så hun kan have lidt småting til turene lige ved hånden. Tasken er syet efter denne vejledning og den har været i mine tanker længe. Spændt på at se om vi så rent faktisk får den brugt

Her er så dagens tredje syprojekt... Og desværre gik jeg helt død her :-( Jeg er ikke en ørn til at tyde de her mønsterark, og i hvert fald slet ikke de her af Elsebeth Günther. 
Øv øv så lige nu sidder jeg og forsøger at finde et andet eller en guideline så jeg kan sjusse mig frem i stedet :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar