onsdag den 30. maj 2012

Pip pip

Ja jeg kan ligeså godt stå ved det. Det bliver dælme ikke til ret meget på den her blog for tiden :( Men sagen er den at vores dejlige lille dreng jo meldte sin ankomst for små 3 uger siden, og sådan en bette fis + storesøster tager en hel del af ens tid... Så måske med tiden jeg bliver mere aktiv her og måske der (hvis det går vildt for sig) ovenikøbet vil komme billeder -ja hvem ved.


De sidste 3 uger har vi forsøgt at lære hinanden at kende, vasket en hulens masse tøj (havde fuldstændig glemt hvor meget man bruger) og ellers bare nødt vejret og vores skønne børn <3
Selve fødslen var en hård omgang, men syntes egentlig rimelig hurtigt at jeg er kommet ovenpå igen og har fået gået nogle ok ture med barnevognen. Nu er gemalen startet på arbejde igen og jeg skal nu finde ud af hverdagen alene sammen med prince charming herhjemme. Indtil videre går det godt :)


I hvert fald håber jeg at I nyder foråret/sommeren lige så meget som vi gør/har gjort. Gid der må komme meget mere af pinsens vejr hele sommeren :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar