fredag den 27. april 2012

This and that

Netop hjemvendt fra den sidste gang gravidtræning i den her omgang. Jeg har nydt at være afsted, men besluttet at stille mit medlemskab på bero fra og med maj.


Frokosten er indtaget og jeg sidder og prøver at tage mig sammen til at gå i gang med de ting jeg burde have ordnet inden min store pige skal hentes fra børnehaven... Men det trækker ikke rigtig
Så efter at have stenet ud af vinduet i et stykke tid besluttede jeg at tage et par billeder af min vindueskam, ikke at den er noget specielt, men syntes den for tiden fremstår rigtig hyggelig og forårsagtig.

i sin helhed med karse, lysestage, gækkebrev, blomster og Kähler-krukke




Sidst er her et billede af vores aftens mad fra forleden. Ved godt at det er vist før - og vi spiser faktisk andet, men det her er helt fantastisk fordi det er så simpelt, smager så godt og tussen spiser det i rå mængder. What´s not to like? 


Allersidst et billede af mit voksende korpus... Ak ja tiden går, er heldigvis ikke tynget af de (mange) ekstra kilo, men jeg glæder mig nu alligevel til at se den baby, og jeg håber inderligt at den vælger en anden fødselsdag end tussens.







GOD DAG OG GOD WEEKEND 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar