onsdag den 21. marts 2012

Når Tussen vælger mad....

Bliver det så lækkert :)
Bønnesalat med aubergine, peberfrugt, tomat, basilikum, persille og citron fra Sølvskeen for børn og en lille tomatsalt med mozzerella
Syntes det er så fedt at hun vælger sådan en ret når hun helt selv må vælge :)

Forleden da vi var alene hjemme fik vi denne lækre wok :)
Hun er helt pjattet med nudler... Så det går rent ind hver gang vi spiser wok.

Nu har jeg (endelig) fået købt noget mere garn så jeg kan komme videre med mit hækleprojekt :) Det går stødt fremad og jeg hygger mig så meget med det! Selvom jeg må indrømme at det virker en anelse tåbeligt at hækle et halsrør nu hvor foråret for alvor titter frem med masser af solskin og varme :) 

Til sidst får i lige et billede af Tussen der mysser/nusser på maven <3 Så lækker hun er. Hun glæder sig så meget til babyen kommer ud af maven. 
Uge 32 - tror jeg

Vi har idag fået færdiggjort vores praktikopgave :) Imorgen bliver vi forhåbentlig færdig med fremlæggelsen og så har jeg  BARSEL :-D Uhh jeg glæder mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar