onsdag den 15. februar 2012

Halvfærdigt

Jeg er ved at blive væk i halvfærdige projekter... Og det er faktisk lidt træls. Har haft fri de sidste 3 dage og havde gerne set at der lå nogle færdige resultater inden hverdagen igen rammer og ikke efterlader tid til at sysle.
Jeg kan ikke engang fremvise billeder af mine halv (og kvart) færdige ting (eller for den sags skyld flere billeder af Pippi), men det kommer. Forhåbentlig snart. Lige nu skal jeg have knækket koden til hvordan pokker jeg får lavet en nederdel med wienerlæg - vel at mærke i en størrelse pigebarnet kan passe :)  


Bortset fra at jeg ikke er helt så produktiv som jeg kunne ønske mig nyder jeg min mini-vinterferie. Vejret er skønt blå himmel, ingen sne, vintergækker og forhåbentlig begynder der snart at titte mere forår frem.
Babydutten er for tiden meget aktiv i maven <3 Det er så fantastisk - men også meget uvirkeligt at vi inden sommer lige pludselig har 2 skønne børn <3
Jeg glæder mig til at nyde de sidste måneder. Og apropos så har jeg været til et par gange gravidtræning mere, og hvor er det bare super lækkert at komme i gang med at træne.


Nå jeg tror at wienerlæggene kalder...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar